شیوه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های عطاری آنلاین تاج محل بوده است و عطاری آنلاین تاج محل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با این حال در صورتیکه به هر عنوان محصولات ارسال شده برای شما دارای مشکلی بود، می توانید طبق شرایطی که می آید، این محصولات را بازگردانید.
در صورت وجود مشکلاتی که در ضمانت بازگشت محصولات و ضمانت کیفیت که در پایین ذکر شده است، مشتریان تا ۷ روز فرصت دارند که مشکلات موجود را به عطاری آنلاین تاج محل اعلام کنند. در صورت اعلام بعد از این مدت ، عطاری آنلاین تاج محل هیچ تعهدی در بازگرداندن محصولات ندارد. بعد از اعلام به پشتیبانی عطاری آنلاین تاج محل و تماس با شماره‌ی ۳۲۰۵۳-۰۲۵ در صورت موجودی محصول در انبار عطاری آنلاین تاج محل بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت در تهران محصول را از مشتری دریافت و محصول جدید را جایگزین می‌کنند. در غیر تهران، محصول مورد نظر در صورت موجودی در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت برای مشتری ارسال خواهد شد.همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف عطاری آنلاین تاج محل همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، عطاری آنلاین تاج محل ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
لازم به توضیح می باشد که این شرایط در مورد ماهیت محصول است و ارتباطی با خواص نوشته شده درمحصولات ندارد و عطاری آنلاین تاج محل درمورد نتیجه ی این خواص مسئولیتی ندارد.

لطفاً توجه داشته باشید:

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند دستگاه آب قلیایی) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت عطاری آنلاین تاج محل تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی‌شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ‌ یک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری یا با اطلاعات موجود در سایت از جمله عکس و اطلاعات محصول از جمله وزن، تعداد، رنگ و غیره مغایرت داشته باشد.
– اشکال و یا ایرادات باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به عطاری آنلاین تاج محل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به عطاری آنلاین تاج محل بازگردانده شود.
– برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات

– اطلاعات هر محصول در وب‌سایت عطاری آنلاین تاج محل ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب-‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و عطاری آنلاین تاج محل مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین عطاری آنلاین تاج محل مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه عطاری آنلاین تاج محل در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– عطاری آنلاین تاج محل نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
– در مورد محصولات مراقبت از پوست و مو و تغذیه سالم همچون صابون های گیاهی، شامپوهای گیاهی، سرم ها، لوسیون های گیاهی، دمنوش های گیاهی و غلات صبحانه به دلیل مسائل بهداشتی ، اگر بسته‌بندی وکیوم شده به نحوی باز شده باشد، شرکت عطاری آنلاین تاج محل از پس گرفتن محصول به هر صورتی معذور است. لازم به ذکر است در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به عطاری آنلاین تاج محل اعلام نماید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان عطاری آنلاین تاج محل از بازگشت محصول معاف است. بازگرفتن این محصولات تنها منوط به عدم انطباق با عکس، وزن، تعداد و گذشتن تاریخ انقضا می باشد و عطاری آنلاین تاج محل مسولیتی در زمینه اثرگذاری و صحت خواص ذکر شده در سایت نمی باشد و در صورتیکه محصول مورد نظر با پوست یا موی شما سازگار نباشد و یا تاثیری که مد نظرتان است را از مصرف محصولات بدست نیاوردید عطاری آنلاین تاج محل به هیچ عنوان مسولیتی جهت بازگشت محصول نداشته و امکان بازگشت محصولات مصرف شده و مصولاتی که وکیوم آن ها باز شده است ندارد. لذا لطفا حتما در خرید و انتخاب خود دقت نمایید.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

– به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا ۶ ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش عطاری آنلاین تاج محل اطلاع دهد.
– درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ‌پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. (توجه شود لباس زیر، مایو و لباس کودک و نوزاد شامل برگشت کالا نمیشوند)

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به گروه فرش و زیراندازها

– در صورت ارسال کالا توسط عطاری آنلاین تاج محل در تهران، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل‌ گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان عطاری آنلاین تاج محل و کارشناسان شرکت تامین کننده قابل پیگیری خواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش عطاری آنلاین تاج محل جداً، خودداری کنید.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@baharnarenge.com ایمیل کنید.
– اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد،از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
– در صورتی که ساکن تهران نیستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان، عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس info@attaritajmahal.com ایمیل کنید.
– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌ گرفتن کالا، با عطاری آنلاین تاج محل تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان تهران – شهر تهران – میدان امام حسین(ع) – خیابان برادران محمدی – کوچه محراب بیگی – پلاک ۴۳ ، کلینیک درمانی اوسینا – شرکت عطاری آنلاین تاج محل

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایرادات و وجود مغایرت یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش عطاری آنلاین تاج محل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده عطاری آنلاین تاج محل است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت عطاری آنلاین تاج محل ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس info@attaritajmahal.com ایمیل شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان عطاری آنلاین تاج محل ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش عطاری آنلاین تاج محل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان عطاری آنلاین تاج محل ، کالا تعویض خواهد شد و مشتری نیز می تواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کند.
– لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ عطاری آنلاین تاج محل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، عطاری آنلاین تاج محل تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و عطاری آنلاین تاج محل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط عطاری آنلاین تاج محل ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش عطاری آنلاین تاج محل است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن ۳۲۰۵۳ – (۰۲۵) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– یا پیام خود را در صفحه “ثبت خواسته های مشتریان” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به info@attaritajmahal.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید (0 محصول)

محصولی در سبد خرید یافت نشد.

برای تجربه بهتر لطفا وارد حساب کاربری شوید.